O Beauty College

"Koľko starostí zmizne, keď sa človek rozhodne nebyť niečím, ale byť niekým."

Coco Chanel

Kto sme

Beauty College je platforma založená na sne o modernej škole, ktorá umožňuje jej absolventom napĺňať odvážne vízie. Ponúka škálu zdanlivo nedosiahnuteľných cieľov a pre mnohých študentov aj neznámych noviniek. Založili sme ju, lebo sme si rozumeli a chceli sme Vám ukázať, že aj Vy môžete chcieť viac.

Na čom staviame naše ideály

BCL stojí na inovatívnych princípoch, dlhoročnej spolupráci, vzájomnej pomoci, zdieľaní skúseností, vedomostí a zážitkov na podujatiach a kávičkách v pokluse medzi tým čo nás, ktorí sme ju založili, baví najviac. Vidieť iných rásť. Pozorovať ich pracovať vo sfére, ktorú milujú. Sledovať ich prijímať komplimenty za ich prácu, dostávať odporúčania a milé pozornosti, pýšiť sa dôverou klientov a kolegov.

Kde berieme inšpiráciu

Naša škola zdieľa priestory s jedným z najznamenitejších centier krásy a zdravia, House Gatsby Beauty Health & Style. Kozmetológia v našom podaní sa spája s modernými a nadčasovými učebnými osnovami. Zúčastníte sa praktického učenia, ktoré je v kozmetickom odvetví také dôležité. Budete sa dotýkať, cítiť, voňať produkty, pracovať na reálnych výsledkoch osobne a využijete cenné skúseností našich lektorov, ktorí sa ich učili v Prahe, Paríži, či najnovšie v New Yorku. Áno, aj my sa stále vzdelávame, aby sme Vás mohli učiť najnovšie trendy. Chceme umožniť každému v tomto odvetví uspieť, bez ohľadu na to, aké sú jeho životné podmienky. My to vieme.

Objavy, cesty a ciele

Pri tvorbe stratégie sme vychádzali z vlastných vzostupov a pádov. Inšpiráciu sme získali rôzne po svete. Aj my máme stále nové ciele, ktoré chceme dosiahnuť a tak, keď jedného dňa padlo rozhodnutie, už sme sa ho nepustili. Veríme v kontinuálne vzdelávanie a naším poslaním je naberať a súčasne odovzdávať znalosti ďalej. Tak vitajte medzi nami.

0 %

beauty produktov tvorí pleťová kozmetika

0

mld. USD je hodnota Anti-age produktov

0

mld. USD bude hodnota svetového trhu s kozmetikou do r. 2027

0

mld. USD je dvojročný nárast kozmetiky s infúziou CBD

0 %

kozmetického obsahu na kanáli YouTube kontrolujú influenceri

0 %

je ročné tempo rastu kozmetického priemyslu

0

mld. USD bol príjem najväčšej kozmetickej spoločnosti L´Oréal v roku 2021

0 %

žien zlepšilo svoju dennú kozmetickú rutinu počas lock-downov

Naša cesta ku kráľovnej mora

Beauty SeaCrets

Chceli sme rásť a tak sme sa vybrali na veľtrh krásy a zdravia v Bologni. Išli sme hľadať niečo úžasné. A našli sme Lydiu. Alebo, neskromne, ona našla nás. Lydiin Masterclass na World Massage Meeting bola naša prvá zastávka. Onemeli sme pri jej prejave, pri tom, čo predviedla, aké vlny okolo seba vysielala. 

Pozvala nás na zvláštne ošetrenie do jej pavilónu. Samozrejme sme išli. Zostali nám miesta v prvom rade a tak sme boli na dosah ruky. Po pár minútach očného kontaktu sa ku nám naklonila a prehodili sme pár viet. Veľmi dôležitých viet, ktoré nás doviedli až sem. Sedeli sme spolu hodinu a pili kávu a rozprávali sa o živote. Ona, kráľovná mora, vytvorila s nami team. O týždeň sme leteli do Milána na školenie. O ďalší týždeň už pristál balík z New Yorku v malej Bratislave. A spustila sa lavína. 

Lydia Sarfati je poľsko-americká podnikateľka, zakladateľka a CEO kozmetickej značky Repêchage® Beauty From The Sea®. Pripisuje sa jej zavedenie ošetrenia pleti založené na výťažkoch z morských rias. Je autorkou niekoľkých kníh o podnikaní, kozmetológii a wellness. Je riaditeľkou CIDESCO USA, Comité International d’Esthétique et de Cosmétologie (Medzinárodný výbor pre estetiku a kozmetológiu), najprestížnejšej svetovej certifikačnej autority v oblasti kúpeľov a krásy so sídlom vo Švajčiarsku.

Kontakt

Máte otázku?

Napíšte nám